Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Monday, 22 April 2013

Selamat Tinggal

Assalamualaikum...

Jumaat lps adalah hari terakhir jumpa dia ni...Dia dh lama dh duduk dgn along, agak-agak dlm 2 tahun jgk.Lebih urang sebaya keta Saga yng along duk usung sana sini masa pegi kls, g jln, g amik adik sklh, g klinik, g bank..errr..byk dh jasa dia dgn along dan keta.

haaaa..inilah dia yang lama telah di gantikan dgn yg baru. 

Selamat Tinggal Sticker

dia yang berjasa
 
Banyak kenangan pahit n manis mcm gula dia dgn along ni. Tapi gaya mcm pahit je lebih ni.

Yang part pahit, pernah le kena saman sbb slh tmpt parking, dh melayang RM10. Lorrrr..masa tu main parking je, sbb xda nmpak pulak papan tanda tunjuk ctu staff punya, sana student punya.
 Pernah jugak kena tahan kt pakcik guard, kata along org luar, xprcaya along ni student. Bila tunjuk dia kt cermin, blh pulak pakcik tu kata yang along ni letak dia bwh sangat, x nampak. Selama ni dia memang la duk ctu.
 Ada lagi ni, ada satu hari tu, parking kt dpn fakulti, kt area pelawat n staff. Tapi x masuk dlm fakulti, tggu je kt luar dgn kwn. Tetiba dtg keta peronda guard. Kluar la abang guard yang hensem lagilah comel. 
Aduhhhh...dia pegi kt keta along. Apa lagi berdesup lari jmpa dia.   
"Abg, jgn saman, keta kmk"
"Kenak parking citok?"
"Kamek tunggu kwn abis kls"
"Okey, jgn lmk gilak, n mun masuk,alih keta kt parking student k"
"Ok..terima kasih bang, x saman kamek"
Hahaha..haruslah abang tu x jadi nk saman, dh along duk jaga je keta tu.

Apa lagi eh yang pahit, yang manis ada la satu ni. Pakcik guard tu tolong lekatkan balik dia yang along tanggalkan sbb along ni suka cabut bila nk parking illegal..hahaha...slalu buat klu g library. Alih-alih hari tu kantoi. Baik je pakcik tu lekatkan balik.

xpa pakcik, Jumaat last saya guna yang lama ni, hari ni saya dh guna yang baru ni. Hari ni Isnin kita jumpakan dia dgn pakcik2 n abang2 guard kt u.

inilah dia yang baru bakal berbakti
the new sticker


No comments:

Post a Comment