Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Monday, 8 April 2013

CUTI-CUTI SEMESTER

Assalamualaikum...

haaa..skrg ni along dh cuti, cuti tengah semester, seminggu je
xpalah kan..dr xda cuti
so, selain keja esemen yang melambak tunggu nk anta after this holiday
byk je yg x kena kt rumah ni
nk kena ubah ni

yang pertama:
along nk ubah susun atur bilik, 

yang keduanya:
along susun atur brg kt luar rumah, 
sbb asal da yg dtg je tanya.."barang kt luar ni dh x guna ke?"


ni xtau amik dr blog mana, nk susun mcm ni

apa lagi ehhh...


haaa...yg ketiga:
along nk tarik kayu yg ada kt rmh mek sedara yg blm siap
nk buat para letak bawah sinki
sbb byk kali dh ckp dgn Encik Ayah
mintak buatkan para, tunggu punya tunggu punya tunggu
xda jugak hasilnya

pastu yang keempat:
xtau hari apa cik Nono (my kazen merangkap kwn) tu free
g try baju kahwin...oppss..bkn along nk kawin tau
dia yg nk kawin, along temankan je..
jodoh x sampai lagi..hehe

yang kelima & last kot:
tunggu panggilan dr kontarktor nk repair kios..
ingat x n3 sblm ni first day 
kt n3 tu along cita psl along dpt kios jualan makanan & minuman

rasanya cukup kot 5 perkara dengan tambahan esemen2 yang memang sedia ada

sekian saja n3 kali ini...*_*