haaa..skrg ni along dh cuti, cuti tengah semester, seminggu je
xpalah kan..dr xda cuti
so, selain keja esemen yang melambak tunggu nk anta after this holiday
byk je yg x kena kt rumah ni
nk kena ubah ni
yang pertama:
along nk ubah susun atur bilik,
yang keduanya:
along susun atur brg kt luar rumah,
sbb asal da yg dtg je tanya.."barang kt luar ni dh x guna ke?"
| ni xtau amik dr blog mana, nk susun mcm ni |
apa lagi ehhh...
haaa...yg ketiga:
along nk tarik kayu yg ada kt rmh mek sedara yg blm siap
nk buat para letak bawah sinki
sbb byk kali dh ckp dgn Encik Ayah
mintak buatkan para, tunggu punya tunggu punya tunggu
xda jugak hasilnya
pastu yang keempat:
xtau hari apa cik Nono (my kazen merangkap kwn) tu free
g try baju kahwin...oppss..bkn along nk kawin tau
dia yg nk kawin, along temankan je..
jodoh x sampai lagi..hehe
yang kelima & last kot:
tunggu panggilan dr kontarktor nk repair kios..
ingat x n3 sblm ni first day
kt n3 tu along cita psl along dpt kios jualan makanan & minuman
rasanya cukup kot 5 perkara dengan tambahan esemen2 yang memang sedia ada
sekian saja n3 kali ini...*_*