lama dh x jenguk blog ni. berhabuk dh. huhu..malas sbenarnya. org ada blog, dia pn nk ada blog, org nk ada instagram, dia pn nak ada instgram. tp sudahnya suma ke laut sana la. Tapi xpa kan, ni pn jenguk2 je, xsangka rupanya dh lebih sebulan x tulis n3.
Jangan malas2 along k. Teruskan usaha anda.hahaha..Macam rajin jew nk tulis, ayat pn x reti nk buat.
Banyak sebenarnya yg berlaku sepanjang bln 10 lps, nak2 pulak awal bulan 10 tu da majlis kawin bff along tau. Bak kata bff lain, kiranya along ni orang kanan majlis. Amboi, sakan mak, sampai kena perli kt
Pak Jumel. hehehe..iyelah, klu dh x reti nk duk rumah, asyik nk kluar je dgn bakal pengantin Cik Emy yg sekarang ni dh tukar status jd Puan Emy.
Pak Jumel. hehehe..iyelah, klu dh x reti nk duk rumah, asyik nk kluar je dgn bakal pengantin Cik Emy yg sekarang ni dh tukar status jd Puan Emy.
...x abis lagi ke urusan dgn emy tu..hahaha..perli baik je my dad tu tau.
Alaaaa..nk tggu along prepare majlis kawin sndiri ntah bila ntah, so bila dh dapat peluang prepare majlis kawin walau bukan majlis sendiri pn ok gak apa. Hati pun manyak senang, hati manyak puas wooo....
Keta along jadi keta pengantin tau, merah mak ngah..hahaha..tp xda pulak la gmbr keta tu..huhu..saja je nk show off eh...haha
tapi ni along da download gambar kawin kwn along ni. Manalah tau berminat bila dh tengok gambar2 ni. bukan macam cantik jew..Tapi memang cantik pun..
Nahhh..tengok tau, tp da ckit je.
![]() |
| berseri2 je muka emy..wewitt |
![]() |
| dalam lif pn cantik juak nk amik gambar k...hehe |
![]() |
| haipppp...kitakduak bisik apa ya? |
ok x?
cantik x?
berkenan x?
rasa nk amik x photographer ni masa hari penting korang?
haaa..blh jenguk2 ka nk godek2 kt facebook diorang ni Tengkolokstudio
pictures credit to Tengkolokstudio
Majlis emy ni sebelum Raya Haji, so Isnin along cuti n Selasa memangla cuti kan. Heaven giler kot cuti lama. Hahaha..pastu bengong sbb keja banyak.
Raya Haji tu da jugak lah kampung along ni buat korban. Sekor sapi n 2 ekor kambing. ermmm..mcm tahun2 sudah, port acara korban ni sebelah rumah i je k..Bau jangan katalah, memang 'harum' semerbak lah.
Tapi dh nama raya haji ni bersmaan Raya korban, so kenalah kita berkorban.
Bunyi mcm x ikhlas kan?
ehhh..ikhlas kata ni.
seruis ni.
ada hikmah korban ni buat kt sebelah rumah along, sebab senang kazen mazen i yang kecik2 tu tengok..hahhh..sekali nk duduk bertenggek kt tingkap rumah atas. terus je nampak.
tahun ni memang betul2 kat laman rumah kamekorang k.
tahun lps je x sbb buat kt rumah org yg bg sapi korban tu.
nk gambr?
bukan xda, ada, tapi x nampak.
Allah x bagi izin lah tu.
ehhh..dh panjang sgt ke along ni bebel.
last tau..hahaha
seminggu lps majlis kawin emy tu, along p duduk exam penolong akauntan under sarawak government. Fuhhh..pulun belajar balik sejarah Malaysia.
Sampai kt tmpt exam tu Pak Jumel la yg kena temankan. Napa kena bwk ayah i? Haruslah, along ni darah gemuruh, nnti xpdt nk tekan pedal minyak nk drive klu dh nervous tau. Fikir macam2 lak tu. hihi
Nasib baik je tengah tercangak2 nk cari bilik exam jumpa kawan sama u, nk jd kebetulan yang amat, dia sama bilik dgn along. N bersebelahan meja lak tu.
hihihi..ramai jugak member sama diploma dulu duduk exam ni.
Soklan yg kluar ada susah, ada sederhana, ada senang. Alhamdulillah along boleh jawab. Tunggu jawapan je ni tuk interview lak. doakan along k.
rasanya cukup kot kisah Oktober ni. orang dh masuk November baru sibuk nk kisahkan oktober kt blog..hihi
dh lewat ni, nk sleep lak. ngantuk dah. nanti klu rajin da lah n3 baru..huhu bajet da org baca je.


