Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Thursday, 18 April 2013

Review Cinta Saiz XXL

Assalamualaikum

Hari tu along da ltk kt n3 psl novel Cinta Saiz XXL kan. So, n3 kali ni along nk ltk review along tentang novel ni.

Novel ni kisah seorang gadis nama Adeeba yang bersaiz XXL. Dia yg mengajar di sebuah sekolah telah di pinang oleh Pengetua sklh, Cikgu Hamidah tuk anak lelaki beliau Hadif.

Adeeba sungguh x percaya sbb lelaki sekacak Hadif sudi utk menerima dia yg berbadan comel sbg isteri. Berkali dia bertanyakan keikhlasan hati Hadif tuk terima dirinya.

Perkahwinan mereka terjadi. Namun ada yang dengki, sepupu Hadif yg memendam rasa sbb Adeeba yg comel dpt Hadif yg kacak. Mak Mah jiran sebelah rumah duk nk kenenkan Hadif dgn anak dia.   huhuhu


novel along


namun sebab keyakinan n kepercyaan pd diri sendiri kurang, mnjadikan Adeeba makin mensalahfahamkan sayang dan cinta Hadif padanya. Keguguran sebanyak 2 kali menjadi isu utama utk Adeeba menyatukan Qaisara dgn Hadif. Suaminya yang baik lagi kacak tidak dpt menerima dan menyepikan diri hingga ke Korea. 

Akhirnya Adeeba sedar yang cinta Hadif memang telah wujud dr sebelum mereka kawin lg, bkn sbb mama Hadif.

Happy ending, diorg dpt sepasang ank kembar. ^_^

No comments:

Post a Comment