Hari ni Isnin dh, cuti semester pn dh habis. Bahang duedate tuk assignment dh terasa. Turn Group along nk presentation pn dh dkt dh, slide x siap lagi.
Hehe..ok, tu bukan cita utama dlm n3 kali ni. Ni kisah masa g lunch tadi. Lebih kurang pkl 12.30 my aunty yang along panggil Udak, kol ajak temankan dia pergi hntr buat cop. Kebetulan lah plk hari ni 1st day my kazen praktikal kt fakulti yg Puan Udak kita ni keja.
So, along dgn penuh perasaan drive g amik Cik Angah (sbb dia sibuk nk ikut, pdhal dia keja), pastu g amik Puan Udak n Cik Tikah (my kazen).
Tapi smpai kt destinasi Jalan-Jalan Nk Makan, singgah jap kt RHB, ntah Puan Udak buat apa, amik byk ckit ye...hehehe..merapu dh ni.
Kitaorg lps anta senarai nk buat cop tu, pergi KFC or nama panjangnya Kentucy Fried Chicken (konon-konon korg xtau)..hehehe..
Along order cheezy burger, set dgn ayam n air pilihan haruslah mountain dew.
Cik Angah order nasik dgn ayam seketul n air pun sama mountain dew.
Puan Udak sama je mknn dia dgn along, kot citarasa kitaorg ni sama. hahaha..perasan
Cik Tikah dia lebih minat kt snack plate.
Abg KFC: nak ayam spicy ke ori?
Kami: suma spicy ye
Abg KFC: tp spicy xda, tkr dgn Korean Crunch
ehhhhh...tadi tanya nk spicy or ori, ni plk kata spicy xda. Kitaorg xnk sbb ada bijan kt sos tu. Bincang punya bincang (bincng lak kt dpn tu jgk, siap kutuk lagi sos bijan tu..hahaha) kitaorg amik jgklah ayam spicy Korean Crunch tu.
Kami: oklah, nk yg Korean tu lah, xnak paha...(pakat ramai-ramai gelak, sbb mcm skema sangat)
Abg KFC: tmbah 20 sen tuk sos ye..
Along: lorrr...klu gtu baik kami amik je spicy betul
Abg KFC: xdpt dik, skrg ni mmg spicy korean je
Kami: yelah2......
ok...kesimpulan dr cita, balik ke tajuk asal, PAKSARELA.
Kami terpaksa amik Spicy Korean tu sbb xnk mkn ayam ori, dgn alasan ori kecik..hehehe...
Yang x besnya, spicy Korea tu sebenarnya spicy besa je, nama tkr jd Korea sbb ada sos tu yang mencurah kt atas ayam.
Eeeee.blh je dia bg spicy besa tau..nk jgk 20 sen tu, klu ayam tu diorg gaulkan dgn soso tu xpa jgk, ni curah ats ayam,seciput je....huhuhuhuhu...
lastly, kitaorg takeaway je wlupun mkn kt ctu, sbb x abis. Ke sbb ayam spicy Korea tu x kena dgn tekak..hahaha..perasan sgt kt Korea
![]() |
| ni lah ayam Spicy Korean Crunch |

No comments:
Post a Comment