Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Monday, 22 April 2013

Fesyen Oh Fesyen

Assalamualaikum

hari Sabtu pegi temankan my kazen, Nono ni try baju pengantin. Dia kan x lama lgi nk kawin. Ok. tu nanti along cita. Ni cita kisah ptg Sabtu tu. Nono ni ada beli majalah Dara bln Mei. So, kitaorg pn belek-belek, byk kali ulang lah bukak tutup, n bukak lagi. Mukasurat tu jgk yg kitaorg bukak.

Bukan apa, alang2 dh nk mnjadi bakal Bridesmaid ni kan, x salah klu along nk cri baju yg cntik. Hehehe..berangan nk baju cntik. Kt ruang fesyen majalah tu, fesyen pemplum yg femes yg amat. Tapi maaflah, blm lg fesyen buah plum ni masuk ke hati along yg sungguh suci n murni ni..yolahhh suci.

Tapi da satu ni dr JueLiz Tailoring & Clothing cantik designnya. Dress labuh ada manik kt pinggangnya, lebih kurang mcm ni lah

JueLiz Tailoring Clothing

Malam tu along godek-godek lah kt intenet, wlupun internet mlm tu slow mcm siput or kura-kura kot. Nak bukak tengok pn xdpat. 
So, hari ni along sambung balik cari kt internet. Kali ni tumpang rmh kwn, diorg ni ada Streamyx. Angan-angan nk beli, tp yg sesuai suma hrga RM100 ke atas. Along nk cari below 100. Yang ada suma mcm nmpk je aloran lelemak kt badan ni. Adoiiiii...karang sebeban dosa dpt kt my father tau.

Tapi xpa, ada masa sebulan lagi along nk cari baju tuk jd bridesmaid nanti. Ke pengantin nk sponsor..hahaha

Dalam duk godek-godek tadi, jmpa lak fesyen mcm ni, ni kt page facebook minazboutiquestudio.com


cantiklah, terus plan nk buat tuk majlis kwn bln 11 nnti. Balik ni nk amik sukat baju, bg kt kwn, sbb nk mintak adik kwn ni buatkan. Wowww...berabis tuk baju je along thn ni. Suma tuk kenduri org. Kenduri sndiri x tau bila..hehehe

Dari mjalah Dara, akhirnya inilah jadinya, habis dh blog, fb, website baju along terjah. 

*yang knduri kwn tu kat Johor, tiket x booking lagi, tp baju dh sibuk nk buat


No comments:

Post a Comment