Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Tuesday, 13 August 2013

Setahun Sekali

Assalamualaikum
Selamat Hari Raya...Salam Aidilfitri..

Hari ini Syawal ke-7. 2 hari masa tuk jalan-jalan raya dengan kengkawan. 
Ececehhh...mcamlah ramai bebenor kwn along ni eh..pdhal kami 5 org jer...huhu..
malu sendiri, nmpak sangat la along ni dulu zaman kegemilangan sekolah menengahnya x ramai kawan. 
Errmmm..pemalu kot along ni..jap...angkat bakul sndiri tak larat.

Setahun sekali, Syawal datang lagi, bertemu kembali
Saling bermaafan, bersalam-salaman
saling bercerita, ketawa bersama

haha..lagu raya versi along...
kena je dengan geng kami ni, jumpa masa raya je.
Tak tau lah macamne kalau tahun depan ramai yang dh kawin ni..
aduhhhh...

tapi layan la gambar ckit2 yang along ada tok k...

gambar2 kt bawah ni hasil tangkapan yang berjaya kamekorg dapat...

*



*


*




tadaaaaaaa... :-)


selit menyelit takut nya muka sik nampak..huahuahua

ada lagik la geng..kami lagi...skrol lagi kat bawah tok k.


 hihihi..emmy xda, tapi mak manisah yang ada. So, ganti dengan makcik, boleh emy?
excited makcik ni nak amik gambar tau. Dia ingat lak tu nama kamekorang suma. Padahal setahun sekali jak jumpa.



along yg malas nk update...so, banyak gambar jak k.
 nampak x along kt belakang ya. Aishah kata, along datang dari syurga..hahaha...

terer amik gambar, pencahayaan semulajadi dr luar..hihi

jangan boring dolok. Ada lagi tok.


mem Samarahan & mem Malihah

hohoho..angin tiup dari kiri, mari kita senget ke kanannnnn....


Julizah @ mijah kata, Aishah n Aida muka sama, kembar x sama mak n bapak

yg gambar last tok, Syawal ke-4


open house rumah Aida....habis terbuka leh kamekorang..kihkih...

wokehhh..tu je yg ada masa ni.
\kalau ada lagi gambar, along buat lagi n3 baru kawan2.

jumpa kt next n3 lak k...

bye...
Assalamualaikum

 

No comments:

Post a Comment