Assalamualaikum...
along keliru...En. JJ dh blk kt asrama smlm...En. Ayah cita, En JJ minta beli big apple, so singgah..tp angah lak mrh2, x syok mkn sbb mcm kelam kabut je..En JJ g lah sorg, baris lh budak tu sorg2 beli donut...sedih cnarnya dgr cita En Ayah tu...
tapi....
entahlah, bila En JJ ada kt dpn mata, ada je x kena..mcm nk gaduh je memanjang..bila dh xda dpn mata, rindu..sedih kenang dia kt sklh sana...
bila di fikir, along nk lindungi dia, nk ajar dia cmne nk hidup dgn org luar...seblh mungkin along backup dia, xnk dia rasa xda org syg kt dia...xnk nnti org ckp, sbb x da mak yg ajar, dia jd kurang ajar...