Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Showing posts with label Kahwin Nono. Show all posts
Showing posts with label Kahwin Nono. Show all posts

Sunday, 2 June 2013

Kenduri Kahwin Part 1

Assalamualaikum...

ok..skrg ni ada masa lapang ckit b4 final exam, so adalah ruang dan waktunya along nk update kt cni kan...Actually nk cita psl kenduri kawin my kazen, dulu cik Nono, skrg ni dh tukar Puan Nono. Tapi sbb kekangan masa yang sntiasa jeles kt along ni, so lmbt lah nk upadte kt cni.


 Pada hari ini, ketika ini, inilah masa yg ada. haha..semacam je ayat.
Puan Nono ni merangkap cucu sulung dlm family kami, oleh sbb musabab yang x dpt nk dielakkan, maka knduri beliau telah di adakan di rumah Pak Usu kesayangan kami. 
Pendek cita, sbb laman rmh diorg kecik, 1 sbb lgi rmh paksu kami ni baru, so xda byk almari segala bagai, senang nk kenduri kendara ni. N laman rumah bsr klu nk letak khemah 2 3 4 bijik...(abaikan tatabahasa along)

Hari Sabtu 25 Mei 2013, Puan Nono telah pn bertukar status single pd married lebih or kurang pukul 5 ptg, sbb hujan rahmat yg lebat yg amat, melambatkan proses kedatangan pengantin lelaki ke rumah utk lafaz akad.


Inilah antara gmbr kawin beliau yg along ada. 

Yg kanan, gmbr lps akad nikah, yg kiri atas gmbr msa sanding hari Ahad, n yg kiri bawah gmbr msa mjlis belulut sblh mlm Sabtu.

 yang gmbr kt bawah ni mlm kitaorg berinai. Buat lak dpn pelamin..Yang had tu, nnti along cita n letak gmbr skali k kt next n3.



Tekun je org yg x berapa profesional tu inai tgn bakal pengantin..hehe


 yg belah kanan pulak ye, gmbr atas tu tgok x kiri dh siap inai, along silap letak, patut mula dr kanan..hehe


opsss...hidung gatal lah pulak, nk garu mcm ne ni..hahaha

Yang  harunya kami 4 ank sedara yg dh bergelar dara, mlm tu suma kena minum air kunyit..earkkk...tp bila turn along nk minum..ehh, rupanya ada yg terminum habis..So terpaksalah nek sedara kami yg comel mcm kak ton buat yg lg..

"nah, specel air kunyit tok" kata nek sedara along.

Riuh satu rumah, coz along punya ada cebisan sirih.
hahaha...adakah gara2 along kata nk kawin tp xda calon??????..
see, more question mark for the sirih..

hahaha..yg tu xda jwpn tuk soklan yg along sndiri xtau nk jwb..(apa dh, ayat pn lintang terbalik)

ermmmm...rasanya tu je kot tok n3 ni.
nnti klu gmbr kawin lain dh masuk kt my lovely lappy ni, along udate lg ye..

daaaa