Assalamualaikum
Ahad lepas kan Hari Ibu. So apa aktiviti korg? Bawak mak jalan2? Bawak g makan? Bawak g shopping? Walau apapun korang buat, jangan biarkan hari Ibu setahun sekali je, hari ibu taip-tiap hari k. Hargailah ibu korang k.
Hari Ahad lepas along xda pegi jalan mana2 pun. Sebab hari tu ada sukaneka tuk budak2 TABIKA kpg along. Seawal pagi dh riuh bunyi-bunyian kt sebelah rumah. Almaklumlah rumah along ni sebelah je dgn sekolah TABIKA tu.
So along pakat2 lah dengan kazen mazen along nk pegi tengok, lagipun ada anak Udak Yati jugak yg join suka ni.
Along x mandi lagi msa pukul 8 tu, budak2 merangkap kazen mazen along tu dh serbu datang ajak pegi. Walawehhh..org x siap lagi lah. Udahlah kt padang tu da org guna ckit tuk khemah kenduri kawin..Malulah nk lalu kt depan tu dengan pakai t shirt je.
Dengan x menyabarnya, kitaorg pn jalan2 pegang tangan pegi kt padang. Jalan guna kaki, tangan berpegangan. Hehehe..yelah, kena pegang tangan sebab kazen mazen along ni suma umur bawah 8 tahun k.
Seiring dan sejalan,
Seindah bunga di taman,
Lalalalalala...
Hahhh...lagi satu, along dh mandi dh, jgn korg ingat along pegi dengan busuk x mandi wehh..
Sampai je, kitaorg terus je serbu khemah ajk, sbb Udak Yati duduk kt situ, lorrrr, jadi pencatat markah rupanya. Excited kot kitaorg tanya, rupanya tinggal 2 je lagi acara Asyraf tu. Kena tunggulah, sbb masa sampai tu acara tuk bebudak 4 tahun.
| |
| haus sangat |
![]() |
| xkan luka kot lps kutip biji sawit..hehe |
![]() |
| i'm the number 1 |
Tapikan yang beznya kitaorg dapat hadiah cabutan bertuah. Hihihihi..dapt dua lagi tu...Memang bertuah giler walupun dapat hadiah gelas n bekas makanan jenama Apple Lady. Hahaha, padahal hakikat yang perlu korang tau, duit tiket suma dr Udak Yati. Yang overnya kitaorang.
![]() |
| yearrrhhh...kmk menang gelas |
Ahernya..kesudahan hari pagi Ahad kami yang memenatkan. Balik tu terbongkang tido, Tapi along tido dalam keta, coz ikot pegi anta ANgah n Dekmal balik asrama.
Sekian shaja.



No comments:
Post a Comment