Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Tuesday, 10 July 2012

Sakit.......

Assalamualaikum...

semalam adik along yg kitaorg panggil Kak Anjang ajak g makan satay. sebab along ni puasa smlm so kita g lps Marghib, ajak lah kazen kita yg laki, so dialah yg drive. nk beli satay lak take away je. Encik Kazen lak parking lah kt blkg, betul2 dkt dgn gerai satay tu. 

Entah macammana dan bagaimana along tutup pintu keta blh pulak x perasan kan jari masih kt pintu..fuhhh, terus tutup...aduhhhh, sakit yang amat kt ibu jari. elok pulak time tu ada lah 4 5 org laki lalu, suma tengok..huhu..malu, sebab kuat jugak jerit tu. kalau x kenangkan diri ada kt kwsan org ramai memang dh nangis dh. dahlah Kak Anjang n Encik Kazen tu gelak2, apa diorg ingat sakit tu main2 ke. mesti org heran tgok along duk genggam ibu jari. 

ni pn masih sakit, asyik tergantung je dr semalam. yang geramnya, beli satay 15 cucuk je, x berbaloi sungguh dtg beli sampai tersepit jari. nampak dh kesan hitam, nasib ckit2 je..sehari2 ni letak minyak panas je, sebab nk bagi darah beku tu kurang.

harap raya ni ok, kalau x ok, x cntiklah jari jemari along ni masa dpt duit raya...(sempat lagi tu)...hehehe

No comments:

Post a Comment