Animated Pink Pencil

WELCOME TO MY BLOG


Thursday, 27 October 2011

Teman-teman Baru dr UNTAN

Assalamualaikum...

wahhh...lama dh along x bukak n post n3 kt sini kan...bz ckit..mcm2 aktiviti, n blk pn slalu je lewat, mmg la dh x smpt nk post pa2 cita kt cni, ingat tilam bntal je...hehehe...

ni nk story2 nie...2 mggu lps, da rombongan dr Pontianak, dr Universiti Tanjung Pura dtg..lawat kt fakulti, mklumlah, diorg pn dr fakulti yg sma kt sana..mmg happening lah..x sangka pulak diorg blh terima budaya, lwk jenaka, mknn, n pa je gurauan yg along n kengkwn wat..

byk lh jgk aktiviti dgn diorg ni..hri prtma bwk g library, mcm ne nk pakai sgala bnda yg ada kt library tu, even along sndiri pn x prnh nk guna..hehehe

hri kedua, diorg ni masuk kls2 yg berkaitn dgn diorg, so da jgk msuk kls along..yg lucunya, da presentation, konon2 nk bg tunjuk kt kwn2 UNTAN ni, da member tue sanggup tkr gilirn bentang..hahaha...sekali group member ni kena hentam hbis2 dpn kwn2 UNTAN ni..pdn muka, nk sgt menunjuk2...

hri tu Jumaat, so angkutlah diorg g msjid, tp yg malunya along x tau yg tmpt solat jumaat dh tkr kt dwn, manalh along tau, dh lama x g kampus lama tue..blushing malu..tp coverlah, konon2 panas..hehehehe

mlm nya lak bwk g mkn..tp tmpt mkn tu, bg along 1st n last along mkn kt ctu, mknn steamboat x bez, pastu mknn hidang lmbt giler bru smpai..malu kt kwn2 dr UNTAN, kita nk yg trbaik, tp owner kedai tu lak yg spoilkan...hishhhh...along ingtkan lps mkn, blk, rupnya bwk g jln2 kt waterfront..hahaha...mmg lwk, tgh syok2 jln, kena mrh dgn pondan...kol 2 bru along blk rmh..harunya, kwn2 yg nk hntr blk, xtau terpisah kt mana?..alih2 drive mmg mcm kt dlm KL Drift....

yg hri ke 3 lak, bwk g culture village, along tgsnya bwk kwn2 prmpuan, tp tggu punya tggu kt dpn hostel, x jgk kluar, kol2 asyik xdpt..nk masuk takut, mklumlah tmpt tggal diorg hostel laki..rupanya diorg slh information. "katanya pkl9 mbak, jdnya kita siap pkl8"....aduhhhh..nasib baik,..klu x mngamuk jgk...

sampai Marghib jgk lah....bru smpai rmh...x beli brg pn, jln2 x bwk duit, amik kau along...kihkih..melopong tgok org brbeli...

hri last pn sama, bgn awl, kwn2 kt rmh dh bising, diorg tido, along blk, along kluar pagi, diorg tido lg...last day juz sukan n da meeting pa prncangan yg blh kami wat besama2...mlm lak da prsembahan kebudayaan dr diorg..kami dr malaysia, juz nyanyi yg berkaitn dgn sahabat je...lps bis mjlis, bwk g jmbtn lbng u kitorg...suka sgt diorg, mklumlh, dr 1st day dhajak g...

tu je untk n3 cita teman2 dr UNTAN...kangen sama kalian...:)